جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۲۶
کد خبر: ۷۰۶۵۸
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۱

از 50 قدم آخر تا آرایش غلیظ

سعید سعدی تهیه کننده سعدی تهیه کننده «آرایش غلیظ» قصد دارد این فیلم را بعد از نهایی شدن مراحل فیلمبرداری «۵۰ قدم آخر» به تولید برساند.
به گزارش شهر ، سعید سعدی تهیه کننده فیلم «۵۰ قدم آخر» به کارگردانی کیومرث پوراحمد و همچنین «آرایش غلیظ» به کارگردانی حمیت نعمت الله که در مرحله پیش تولید است از آخرین اخبار این پروژه ها سخن گفت:

سعدی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: پروژه «آرایش غلیظ» هنوز در مرحله پیش تولید است و تمام اخباری که درباره آن می شنویم در حد توافق نهایی نیست. کارگردان در حال مذاکره با چندین نفر برای پروژه است و هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است تا چه زمانی فیلم را جلو دوربین ببریم.

سعدی اضافه کرد: احتمالا تولید «آرایش غلیظ» به بعد از اتمام فیلمبرداری «۵۰ قدم آخر» موکول می شود و تا آن موقع نعمت الله انتخاب هایش را انجام دهد و سعی ما بر این است «آرایش غلیظ»  را برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده کنیم.

پیش از این اخباری مبنی بر حضور چهرهای مطرحی همچون طناز طباطبایی و حبیب رضایی و پارسا پیروزفر شنیده شد.

فیلمنامه «آرایش غلیظ» را نعمت الله به همراه هادی مقدم دوست به نگارش در آورده است.

همچنین پروژه «۵۰ قدم آخر» تا کنون ۸۰درصد از فیلمبرداری این فیلم به پایان رسیده است و هم اکنون در شهرکرد مشغول گرفتن سکانس‌هایی مربوط به کردستان هستند.

واروژ کریم‌مسیحی تدوین این فیلم را به تازگی آغاز کرده و همچنین به طور همزمان فردین خلعتبری ساخت موسیقی را شروع کرده است. پس از اتمام فیلمبرداری در شهرکرد گروه راهی نجف‌آباد می شود. بازی طناز طباطبایی در شهرکرد به پایان می رسد اما بازی بابک حمیدیان تا پایان فیلمبرداری ادامه دارد.

این فیلم سینمایی سرگذشت واقعی یکی از نیروهای اطلاعات عملیات لشگر زرهی ۸ نجف اشرف در عملیات والفجر ۴ را نمایش می‌دهد که برای شناسایی به یک منطقه مین‌گذاری شده در خاک عراق می‌رود و ۱۷ روز تمام با پایی زخمی انتظار می‌کشد تا بالاخره به کمکش می آیند ولی… فیلمنامه این فیلم توسط پوراحمد با مشاوره حبیب احمدزاده به نگارش در آمده است.
نظر شما